piątek, 27 marca 2015

Nie rozdział.

Piszę tę informację, bo nie chcę, abyście czekali nie wiadomo ile na nowy rozdział.
Jak już zapewne wiecie Zayn odszedł z 1D. Jest mi tak cholernie ciężko z tego powodu, że po prostu nie daję rady zabrać się na napisanie rozdziału. Gdy tylko najdą mnie myśli o zaczęciu, zaraz wszystko powraca i nie mogę... To jest dla mnie niesamowicie ciężki okres. Naprawdę, teraz nie mam głowy do pisania. Uwierzcie, chciałbym, ale nie potrafię. Nie umiem się zmobilizować, przynajmniej nie teraz. Ten chłopak tyle dla mnie znaczył w 1D, że nie mogę tak szybko zapomnieć. Wiem, że on dalej istnieje, ale nie ma go już w zespole. Domyślam się, że Was zawiodłam. Jestem tego w pełni świadoma. Przepraszam Was najmocniej. Jeśli opuścicie tego bloga, zrozumiem. Nie wiem kiedy pojawi się rozdział. Nie chcę Wam mówić dokładnej daty, bo sama jej nie znam. Na koniec jeszcze, TO NIE JEST ZAWIESZENIE!

Przepraszam wszystkich, których zawiodłam, ale nie umiałam postąpić inaczej.

Do zobaczenia niebawem.
Całuję w nosek :)

2 komentarze:

  1. Nie martw się kochana! Ja nie jestem aż tak bardzo 'związana' z 1D, ale Cię rozumiem ;) Sama pozawieszałam ostatnio blogi. Mam nadzieję, że u Ciebie to tylko przejściowe ;)
    Nie opuszczam bloga absolutnie! Czekam przypływ weny u Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Też mam nadzieję, że to tylko chwilowe....

      Usuń