sobota, 1 sierpnia 2015

Wyjaśnienia.

Nie wiem jak zacząć, bo chwilę mnie tu nie było. Zaczęłam pisać nowego bloga "Return" i bez dwóch zdań zaniedbałam tego, jednak wydaję mi się, że już nie czuję tego samego, co na początku kiedy go zakładałam. Przepraszam Was, bo wiem, że nawaliłam i Was zaniedbałam.

Teraz trochę weselsza nowina. Mój blog "Return" został nominowany do bloga miesiąca na spisfanfiction.blogspot.com. Jeśli chcielibyście, możecie oddać głos. Z boku dodam ankietę, a jak coś na dole macie linka :)
http://sonda.hanzo.pl/sondy,249202,zKY8.html

3 komentarze:

  1. Mogłaś ostrzec, żeby nie czytać "Return" w nocy. :((
    Dokończę w dzień. Xdxd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie czy podałabyś linka do Return? Alexa
    wearedirectioner4ever.blogspot.com
    modoweporadyalexyimiski.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To oznacza ze juz niebedziesz. Pisac tego. Prosze nie

    OdpowiedzUsuń